Hola a tots i totes, benvinguts a la meva recopilació de sortidetes pels voltants de Tortosa. Si busqueu alguna cosa molt professional, aquest no és el vostre blog ¡¡ Faig sortidetes de tercera divisió pel territori i simplement les vaig recopilant per saber on he anat i com ho he fet, res més. Hi ha molta gent pel territori que coneix molt millor les sortides i com fer-les. Si et consideres de tercera divisió com jo, igual t'aprofita per fer una sortideta light pels voltants de Tortosa.

domingo, 28 de febrero de 2021

Com passar les rutes baixades de Wikiloc del pc al teu dispositiu mòbil IPHONE

Ara necessito portar aquesta ruta GPX que ja m'he baixat del Wikiloc, al meu telèfon i per això utilitzo Dropbox, que és un sistema de compartiment d'arxius al núvol.

Tinc Dropbox instal.lat tant al meu pc com al meu telèfon i així la ruta que acabo de baixar, si la deixo a una carpeta específica del meu dropbox, automàticament ja la tinc també dins al mòbil. Jo tinc una carpeta al meu dropbox que es diu GPX i alli deixo les rutes a realitzar, ja estarà al meu dispositiu mòbil al moment i al mateix temps tinc un arxiu endreçat dels fitxers amb les rutes.

En un moment donat, enviar-vos per mail l'arxiu també podria ser una opció, però a mi m'agrada més per la via Dropbox.

Per fer el seguiment de les rutes, utilitzo una app gratuita i pel meu gust molt correcta que es diu Open GPX Tracke‪r‬. Té el problema o particularitat que en principi solament està disponible per IOS, sistema operatiu dels telèfons Iphone.

No ho he tocat, però us deixo un link per seguir GPX amb Android a veure que tal us poden anar.


Vaig a la carpeta del dropbox on tinc l'arxiu, faig click a l'arxiu GPX i trio l'opció Abrir con Open GPX Tracke‪r‬, és aquest moment ja tinc la ruta que m'he baixat pel pc, dins l'aplicació per seguir la ruta.

Un cop arribats aqui, solament ens cal obrir l'app, carregar la ruta i anar seguint el track. Un consell personal és utilitzar un dispositiu solament per aquesta aplicació, m'explico, totes aquestes apps que treballen amb GPS, consumeixen MOLTA BATERIA i he conegut situacions d'arribar a meitat de la ruta i el mòbil s'ha apagat ja sense bateria. Jo utilitzo un iphone vell solament per GPX TRACKER, i encara que surto de casa amb dos dispositius, sé que el telèfon estarà bé de bateria tot el trajecte i el vell serà per seguir la ruta.

Us deixo un video d'un noi que explica molt bé tot això que us he explicat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario